dimarts, 30 de juny del 2009

Sempre jove

L'adéu
més dolç te'l donem trepitjant la gespa
regada recentment
per tota la vida fresca
que ens has donat
te'l donem a passet lent
mirada descalça
llàgrima lleu

L'adéu
més dolç te'l donem
avançant
en aquest camp que has deixat ara
tan jove i esplèndid
te'l donem encaixant el peu
sobre les teves petjades
flonges
que ens has ensenyat camins fantàstics
virgueries del cor
corregudes d'esperança
has estat davanter somiador
de jugades espontàniament genials
i espectador incansable
en aportar un polsim de màgia
que ens fes creure en nosaltres
i en les nostres il·lusions

L'adéu més dolç te'l donem vivint
com a tu t'agradava viure
ensumant intensament
l'aroma que escampa la gespa fresca
quan la trepitgem


a veure si marques un gol

4 comentaris:

Pol Bolibar Ollé ha dit...

bravo Pau,m'ha agradat tant que el posaré també el meu bloc. Cuida't molt ja ens veurem!

Magda ha dit...

Pau, m'he liat em pensava que era del Pol,et dic el mateix preciòs!!! i segur que allà on estigui, llegint-lo se li dibuixarà un somriure. Un petó!!jo també el penjaré

Helena ha dit...

Pau...és tan maco el q dius al Jordi...de ben segur q li ha arrivat i estigui on estigui,continuarà lluitant per a fer aquella jugada espectacular!! Nosaltres aqui, seguim corrent, driblant i fent passades per marcar gols a la vida!
Tstim.

Unknown ha dit...

Molt, molt bonic Pau..
perque seguirem vivint, i tirant endavant... com el Jordi voldria.
T'estimo!