dimecres, 20 d’agost del 2008

Mass Morbo Media

Em fa fàstic. Tot això em fa fàstic. 10 canals. Informació a tot drap. Víctimes. Morts. Catàstrofe. Tots volen tenir l'última novetat. I no paren. Imatges grotesques d'alguns supervivents greus. Càmeres perseguint els familiars dels morts. Rídicul. És ridícul. Se suposa que els responsables d'aquest bombardeig mediàtic han estudiat una carrera per fer el que fan. No sé pas quina versió de la comunicació tenen. Així. Segueixen fidelment el tòpic soterrat de "mira el patiment dels que estan pitjor que tu i et sentiràs millor". Prediquen aquesta única veritat. Sí senyor. Informació sense fronteres. Si poguessin retratar a un moribund quan expira ho farien. I d'això que en treiem? De què serveix?

La realitat és que la gent ho mira, la gent compra el producte, s'embruixa davant el dolor extern, i arriba a desitjar més i més i més...fins on?

De veritat, no cal, no volem detalls, no els necessitem

I em fa fàstic que no sapiguen explicar-ho sense recórrer a aquesta morbositat primària que ens fa ser tan humans

sí, tan plàcidament humans

1 comentari:

** ha dit...

panxulinetaa! com estàs?
per aquí aburrits de tanta monotonia, de tanta hora morta, de no fer res i de voler fer molt.
i ara t'espiava (de vegades va bé) i aquí em tens, prement tecles que suposadament tenen algun sentit, formant paraules que em treuen de l'aburriment del dia per no dir res en concret...
simplement..com estàs?

un petonet de vacances llaaaaaargues llargues (no per això pitjors, tot s'ha de dir!)